PĂDUREA TRANSILVANICA 6.0

Maraton împădurire

Din nou la lucru!

Dragi prieteni,

Când natura începe să se dezmorțească, înseamnă că Tășuleasa Social începe organizatul unor împăduriri. Având în vedere schimbările climatice și dezastrele naturale din ultimii ani, avem din ce în ce mai mare nevoie de plămânii verzi care să echilibreze aceste stări de criză.

Vrem să facem cea mai mare împădurire de până acum, și anume de 20 de hectare, și pentru că este imposibil să facem asta într-o zi, am hotărât ca în intervalul 21-28 martie să organizăm „Săptămâna Pădurii Transilvania”, care va fi un ˝maraton˝ de împăduriri. Numărul total de puieți care urmează a fi plantați: 100.000.

Începând cu sâmbătă, 21 martie, vom planta10 hectare de teren la Tritenii de Jos, județul Cluj, mai apoi vom continua toată săptămâna să plantăm încă 10 hectare în total, până în data de 28 martie. Vom avea nevoie de 900 voluntari sâmbătă și de câte 200 voluntari de luni până marți.

Banca Transilvania ne însoțește și este partenerul nostru în acest maraton, de la început până la sfârșit.

 

 

Asigurăm transport (sâmbătă din Cluj-Napoca și Bistrița, intervalul luni-vineri din Cluj-Napoca) și alte cele necesare: un sandwich, un ceai cald, apă, sape, mănuși, puieți, veselie și voie bună!
Locurile în autocare vor fi disponibile în funcție de numărul de înscriși pe listă, deci vă rugăm să specificați cu atenție orașul din care veți lua transportul asigurat de Tășuleasa Social. În caz de renunțare, vă rugăm frumos să ne anunțați la adresa de email asociatia@tasuleasasocial.ro! Luăm aceste măsuri deoarece Tășuleasa Social suportă cheltuieli irecuperabile, costurile fiecărui voluntar înscris fiind acoperite de noi indiferent de prezența acestuia la plantare.

 

Listele înscrierilor sunt separate pe zile, în felul acesta, doritorii se vor putea înscrie în oricare dintre zile, la una sau mai multe, după pofta inimii. Pentru fiecare zi în care cineva dorește să participe, va trebui să treacă prin același proces de înscriere. (Regulament – Condiții de participare – GDPR – Informații participant – Înscriere!)


Programul împăduririlor:

21 martie – sâmbătă – 10 hectare – maxim 1.000 participanți – între orele 10:00 – 16:00

Plecare din Bistrița: sâmbătă dimineața la ora 8:00, din fața Palatului de Justiție Bistrița
Plecare din Cluj-Napoca: sâmbătă dimineața la ora 8:00, din parcarea Sălii Sporturilor ”Horia Demian”.

 

23 martie – luni – 2 hectare – maxim 200 participanți – între orele 14:00 – 18:00

Plecare din Cluj-Napoca: luni, ora 13.00, din parcarea Sălii Sporturilor ”Horia Demian”.

 

24 martie – marți – 2 hectare – maxim 200 participanți – între orele 14:00 – 18:00

Plecare din Cluj-Napoca: marți, ora 13.00, din parcarea Sălii Sporturilor ”Horia Demian”.

 

25 martie – miercuri – 2 hectare – maxim 200 participanți – între orele 14:00 – 18:00

Plecare din Cluj-Napoca: miercuri, ora 13.00, din parcarea Sălii Sporturilor ”Horia Demian”.

 

26 martie – joi – 2 hectare – maxim 200 participanți – între orele 14:00 – 18:00

Plecare din Cluj-Napoca: joi, ora 13.00, din parcarea Sălii Sporturilor ”Horia Demian”.

 

27 martie – vineri – 2 hectare – maxim 200 participanți – între orele 14:00 – 18:00

Plecare din Cluj-Napoca: vineri, ora 13.00, din parcarea Sălii Sporturilor ”Horia Demian”.

 

28 martie – sâmbătă – este zi de rezervă în cazul în care nu s-au finalizat lucrările.
Locul de plantare este Tritenii de Jos, județul Cluj, coordonate GPS:
*În eventualitatea în care există grupuri de persoane din diferite companii, organizații, școli, ce doresc să participe, vă rugăm să luați legătura cu noi: asociatia@tasuleasasocial.ro.

 

Vă așteptăm cu mic cu mare, grupuri mici sau grupuri mari, mămici, tătici, colegi de „servici”, organizații sau pe oricine dorește să participe la acest „maraton”!

 

Vă rugăm să vă înscrieți pe lista de mai jos, doar dacă sunteți siguri că veți participa!
Să aveți mare atenție la Regulament GDPR, regulament împădurire și instrucțiuni și să fiți punctuali!
Voluntarii sub 16 ani trebuie să ne aducă semnat consimțământul unui tutore, documentul descărcabil (aici)

 

Pentru a vă înscrie, accesați aici (nu înainte de a citi regulamentul!!!).

 

Pentru a verifica lista celor înscriși:
–  Sambata, 21 martie

–  Luni, 23 martie

Marti, 24 martie

– Miercuri 25 martie

Joi 26 martie

Vineri 27 martie

– Sambata 28 martie

 

 

Share on

27 de paşi

O carte autobiografică de Tibi Uşeriu